vrijdag 11 mei 2012

Geena Lisa met moeder samen omroepster op Moederdag


Geena Lisa met moeder samen omroepster op Moederdag

Zondag, op Moederdag, zal de Eén-kijker 's avonds verwelkomd worden door een speciale omroepster. Geena Lisa heeft haar moeder uitgenodigd op de VRT om voor één keer samen met haar om te roepen.

 Zoals bekend is Geena Lisa altijd in voor een stunt, zo was ze al naakt te zien als omroepster met alleen een likje verf, bodypaint, voor Kom Op Tegen Kanker in een campagne tegen roken, en nam ze in de rubriek 1000 zonnen de badpakkenspecial voor haar rekening
 
Na een introductie door haar dochter in het vak, zal mama Josée de omroep van 20 uur voor haar rekening nemen.

Het idee komt van de redactie die iets leuks wilde doen op Moederdag. "Ik heb geen moment getwijfeld", zegt Geena Lisa in Gazet van Antwerpen. "Ik denk dat aan haar een goede omroepster verloren is gegaan. Mijn mama kan trouwens ook goed zingen."

"Ik ben niet zenuwachtig", zegt Josée. "Klinkt het niet, dan botst het. Geena Lisa schrijft de tekst. Ik ben de laatste dagen wel beter gaan letten op hoe zij het doet."

Mama van Geena Lisa wordt omroepster

Zondag kan Geena Lisa haar moeder onmogelijk een bezoekje brengen, want ook op Moederdag moeten er programma's worden aangekondigd. Maar problemen zijn er om opgelost te worden en daarom nodigde ze haar mama Josée uit om mee om te roepen.

't Is eens wat anders dan een bos bloemen of een doos pralines, moet ze hebben gedacht. Op zondag 13 mei 2012 om 20uur krijgen we het duo Geena Lisa en mama aan het werk te zien op Eén.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten